Obs länkar till tips längre ner i inlägget!!!
När det kommer till fötter så är det något av det käraste vi vandrare och äventyrare har. Dessa utstickande delar av kroppen, längst ner, ska bära oss fram i vått och torrt. Det gäller att vi vårdar och tar hand om de varsamt. Vi har alla olika typer av fötter och där med även olika typer av problem. I våra grupper finns en outsinlig kunskap om det mesta och efter att ha gjort inlägg i två av våra mest berörda grupper fick jag fog för mitt belägg. Det vimlar av "husmorstips" alla som har hjälpt just den personen!
Inläggen svämmar över av smarta om hur du tejpar, gör egen fotkräm, vilka strumpor är bäst m.m.
Nedan samlar jag länkar till inlägg om just fotvård för både förebyggande och vandringströtta fötter. Tanken är att vi kan hänvisa till detta forum för att hitta det vi vill. Innan vi blir många som använder forumet är det enklast att länka till våra grupper men framöver hoppas jag diskussioner även fortsätter här. Bra att lätt kunna söka information.
Lägg gärna till era erfarenheter i kommentarerna.
Dessa inlägg har delvis helt olika svar på samma fråga så det är bara att klicka på länkarna nedan så kommer ni till alla fantastiska kommentarer.
Ta hand om era fötter och låt alltid hjärtat vara med i era äventyr.
Admin Jocke
Looking for trusted knowledge? ZomHom Site covers education, social trends, and crypto with reliable insights for today’s fast-changing world.